پهبادهای آتش نشان، یک ضرورت مهم ایمنی برای مشهد است اجرای طرح اهدای کلاه ایمنی به موتورسواران در مشهد با همکاری شهرداری و پلیس احداث قطار «مشهد - گلبهار - چناران» سرعت می‌گیرد رینگ پیرامونی و پارک خطی بوستان کرامت مشهد مرداد ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد ویدئو | طهوریان‌عسکری: طی ۲ سال اخیر تحول مطلوبی در حاشیه شهر مشهد رخ داده است گفتگو با مخترع نمونه خراسان‌رضوی | بومی‌سازی قطعات و تکنولوژی ریلی ضروری است بیش از ۴۰ درصد متکدیان در مشهد، معتاد هستند | برخی خود را به شکل «زنان» درمی‌آورند رونمایی از نخستین چاپ‌برگردان روزنامه ادب هر ثانیه بیش از ۲۰ کیلوگرم پسماند در مشهد تولید می‌شود مشهد در کنار  کنارک | روایت خدمت نیرو‌های شهرداری مشهد برای کمک به سیل‌زدگان در سیستان و بلوچستان «زنگ سپاس معلم» در مشهد نواخته شد | استاندار خراسان رضوی: مسیر انقلاب در حال طی شدن است + فیلم رکوردی تازه برای مشهد ثبت شد اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در مشهد برگزار شد + فیلم برپایی خیابان امام رضایی‌ها نقطه عطف برنامه‌های دهه کرامت اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد
سرخط خبرها

بازگشت گروه اعزامی شهرداری مشهد از مناطق سیل زده شهرستان کنارک

  • کد خبر: ۹۵۳۶۲
  • ۲۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۷
بازگشت گروه اعزامی شهرداری مشهد از مناطق سیل زده شهرستان کنارک
پس از بروز سیل در شهرستان کنارک استان سیستان و بلوچستان، گروه اعزامی شهرداری مشهد متشکل از گروه‌های آتش نشانی، سازمان مدیریت پسماند و تیم ستادی به سرعت برای خدمت رسانی به مردم سیل زده این شهرستان عازم شدند.

علیرضا ظهیری | شهرآرانیوز؛ از همان روز‌های ابتدایی که بارش‌های نخستین روز‌های دی ماه در کنارک در جنوب استان سیستان و بلوچستان سبب بروز سیل در این شهرستان شد، گروه اعزامی شهرداری مشهد متشکل از گروه‌های آتش نشانی، سازمان مدیریت پسماند و تیم ستادی به سرعت برای خدمت رسانی به مردم این شهرستان عازم این شهرستان شد و با تلاش شبانه روزی در روز‌های بحرانی مردم این شهرستان جنوبی کشور، خاطره‌ای خوش از شهر مشهد برای اهالی این شهرستان به جای ماند.

فرمانده گروه اعزامی شهرداری مشهد به شهرستان کنارک در گفتگو با شهرآرا بیان کرد: ۱۱ دی گروه اعزامی شهرداری مشهد به مناطق سیل زده شهرستان کنارک عازم شد.


ببینید: امداد‌رسانی آتش‌نشانان مشهد به مناطق سیل‌زده کنارک


این گروه شامل ۱۱ آتش نشان، ۴ نفر از سازمان مدیریت پسماند و ۲ نفر از نیرو‌های ستادی شهرداری مشهد برای هماهنگی، همراه با ۸ دستگاه پمپ پرتابل روبین، ۲ دستگاه واریسکو «خودمکش» ۶۵۰۰ لیتری و ۲ دستگاه تانکر کف کش در ۱۳ دی به شهرستان کنارک رسید.

علی محمد کاظمی تصریح کرد: در روزی که گروه اعزامی شهرداری مشهد به کنارک رسید، وضعیت این شهرستان کاملا بحرانی بود و حدود ۹۰ خانه و معابر اصلی و فرعی این شهر زیر آب بود. در همان لحظه ورود، گروه اعزامی از مشهد به انجام اقدامات اولیه پرداختند.

وی افزود: گروه اعزامی از مشهد به دلیل حجم زیاد سیل، پیشنهاد حفر کانال و جداسازی معابر از هم را داد. حفر این کانال‌ها مأموریت تخلیه آب و امدادرسانی را سرعت بخشید.

تلاش موفق برای تخلیه آب از منازل شهروندان

وی با تأکید بر اینکه گروه اعزامی شهرداری مشهد در ۴ روز ابتدایی این مأموریت به صورت شبانه روزی فعالیت کرد، گفت: پس از آن و در روز‌های مأموریت ما در شهرستان کنارک اقدامات خدمت رسانی و امدادرسانی به مردم ازجمله تخلیه آب از منازل شهروندان این شهرستان و تخلیه آب از معابر بود و با آرام شدن اوضاع، مأموریت ما یکشنبه شب به پایان رسید.

فرمانده گروه اعزامی شهرداری مشهد به مناطق سیل زده شهرستان کنارک گفت: سردارحسین سلامی، فرمانده کل سپاه و علی اکبر مهرابیان، وزیر نیرو در جریان بازدید خود از منطقه سیل زده، از اقدامات شهرداری مشهد درباره اعزام نیرو و خدمت رسانی در شهرستان کنارک، از مدیریت شهری مشهد قدردانی کردند.

البته مردم کنارک هم فعالیت‌های گروه ما را دیدند و با مهربانی شان به ما، در انجام این مأموریت قوت قلب دادند. خوش حالیم که در روز‌های بحرانی در کنار مردم شهرستان کنارک بودیم تا خاطره‌ای خوب از مشهد در ذهن مردم این شهرستان نقش ببندد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->